Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Restaurant Manager, Hawthorn Restaurant & Bar (12 Month Contract)

Centrally located in downtown Calgary, Fairmont Palliser is the city's premier, landmark hotel. With 407 elegantly appointed guest rooms, Fairmont Palliser i...


Da Accor Hotels - Lazio

Pubblicato a month ago

En - Food & Beverage Manager

Mercure Grand Hotel Seef - All Suites, Manama, BH Joinus at Accor,wherelife pulseswithpassion! Mercure Grand Hotel "Bahrain" As apioneerin the art ofresponsi...


Da Accor Hotels - Lazio

Pubblicato a month ago

Reliability Maintenance Engineering Area Manager

Reliability Maintenance Engineering Area ManagerJob ID: 2613559 | Amazon Italia Transport Srl Amazon Operations sits at the heart of the Amazon customer expe...


Da Amazon - Lazio

Pubblicato a month ago

Restaurant Manager

MOVENPICK MOVENPICK WAAD AL SHAMAL - TURAIF, Turaif, SA The Movenpick Hotel Waad Al Shamal is a luxury 5-star hotel located in the stunning Northern Province...


Da Accor Hotels - Lazio

Pubblicato a month ago

Associate Director, Commercial Lead Oncology

Associate Director, Commercial Lead Oncology
Azienda:

Bristol-Myers Squibb



Funzione Lavorativa:

Management

Dettagli della offerta

Associate Director, Commercial Lead Oncology page is loaded Associate Director, Commercial Lead Oncology Apply locations Rome - IT time type Full time posted on Posted 5 Days Ago job requisition id R1578861 Working with Us
Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren't words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department. From optimizing a production line to the latest breakthroughs in cell therapy, this is work that transforms the lives of patients, and the careers of those who do it. You'll get the chance to grow and thrive through opportunities uncommon in scale and scope, alongside high-achieving teams rich in diversity. Take your career farther than you thought possible.
Bristol Myers Squibb recognizes the importance of balance and flexibility in our work environment. We offer a wide variety of competitive benefits, services and programs that provide our employees with the resources to pursue their goals, both at work and in their personal lives. Read more: careers.bms.com/working-with-us .
Il Ruolo Siamo alla ricerca di un/a Associate Director, Commercial Lead Oncology, che assicurerà lo sviluppo e l'implementazione delle attività di marketing relative al portfolio dell'area terapeutica, inclusa la pianificazione e l'implementazione del lancio di nuove indicazioni e/o nuovi prodotti, attraverso la gestione di team multi-funzionali e l'allineamento con il Global brand team. L'Associate Director, Commercial Lead Oncology assicurerà il raggiungimento degli obiettivi assegnati e di performance per l'area terapeutica, coordinando e gestendo la sales force e realizzando iniziative di supporto all'informazione medico-scientifica e alla comunicazione sul territorio, nel rispetto degli obiettivi strategici aziendali e dei costi definiti.
Responsabilità: Supportare il BUD nello sviluppo del piano strategico-operativo dell'area terapeutica di competenza, in termini di comunicazione scientifica, efficienza operativa ed implementazione di progetti nel rispetto del budget definito e del codice etico.
Proporre e realizzare un'efficiente/efficace struttura organizzativa del team di informazione scientifica di pertinenza, curando, in collaborazione con Business Operations, il corretto dimensionamento del territorio, al fine di raggiungere i risultati prefissati.
Assicurare il raggiungimento degli obiettivi assegnati e di performance per i prodotti dell'area terapeutica di competenza, attraverso il coordinamento dei Sales Manager che gli riportano.
Ripartire fra i Sales Manager, in collaborazione con il reparto SIBO, gli obiettivi di vendita in base a criteri di potenzialità di mercato/prodotto e alle strategie aziendali, e le risorse di supporto all'attività di informazione medico-scientifica, garantendone il controllo.
Assicurare, tramite il team di Sales manager, il monitoraggio del mercato territoriale di riferimento, in termini di trend, azioni di competitive intelligence e di relazione con i "thought leaders" e le Società scientifiche.
Guidare, pianificare e garantire una customer experience di successo
Coordinare, tramite il team di Sales manager, le attività locali di Account management, garantendo l'allineamento strategico con il team cross-funzionale di Sede nel rispetto delle procedure aziendali.
Fornire una guida strategica ai local team per la gestione degli account e dei customer
Esercitare un ruolo attivo nella definizione e realizzazione della strategia della Business Unit in supporto al Business Unit Director e all'interno del Country Brand team per l'identificazione delle tattiche e delle leve da proporre all'organizzazione territoriale.
Identificare e comunicare in modo efficace la differenziazione core del brand, creando una convincente visione strategica e ingaggiando proattivamente i key stakeholders per la sua realizzazione
Capire la strategia del core brand ed identificare, negli stadi iniziali, gli aspetti che necessitano di un adattamento locale. A tal fine, ove appropriato, interagisce con il WW Brand Team per allineare la strategia di lancio a livello locale
Comprendere le dinamiche del mercato nell'area geografica o terapeutica specifica di riferimento del brand di lancio, o del prodotto in altra fase del ciclo di vita
Gestione collaboratori Gestire il processo motivazionale di sviluppo e valutazione delle prestazioni dei propri riporti diretti, fornire feed-back periodici, coaching ed empowerment al fine di favorire la crescita professionale e di carriera dei propri riporti.
Supportare e aiutare i propri collaboratori nell'identificare possibili piani di sviluppo delle persone gestite e garantirne l'implementazione.
Pianificare e costruire un piano formativo e di sviluppo per le proprie risorse in funzione delle loro capacità e potenziale di crescita espresso al fine di trasmettere e condividere conoscenze e obiettivi di business.
Coordinare/prioritizzare le attività delle proprie risorse al fine di mettere in condizione le persone di raggiungere gli obiettivi definiti.
Agire e motivare le persone in linea con i valori BMS e la cultura aziendale.
Requisiti Richiesti: Laurea in discipline scientifiche. Master or MBA in Economical/Management preferenziale.
Profonda consapevolezza del business e forte capacità di comprensione delle dinamiche di accesso dei vari customer (del Market Access) e delle dinamiche di gestione delle politiche sanitarie. Capacità di gestione e guidare team nelle fasi di cambiamento, change management approach
Lavorare con alto senso di responsabilità, agilità ed imprenditorialità
Ampia e dettagliata conoscenza dell'Area terapeutica.
Conoscenza della tecnologia per la comunicazione attraverso internet e altre forme di comunicazione digitale per incrementare l'interazione sul campo o Digital Health e attitudine al digitale
Forti skill relazionali. 
Solide capacità analitiche.
Ottima conoscenza della lingua inglese
Eperienza Desiderata: Esperienza consolidata in Sales/Marketing maturata in Aziende farmaceutiche Esperienza consolidata nell'area terapeutica Esperienza consolidata nel lancio di prodotti
Esperienza consolidata nella guida di team di successo e sviluppo dei collaboratori
Esperienza consolidata nel trasferire informazioni a vari livelli di audience.
Consolidata capacità di leadership.
Visione strategica
L'appartenenza alle categorie protette, lg. 68/99 costituirà titolo preferenziale. What's important to us Employees are expected to display the BMS Values, which move us toward our mission to discover, develop and deliver innovative medicines that help patients prevail over serious diseases:
Passion: Our dedication to learning and excellence helps us to deliver exceptional results. Innovation: We pursue disruptive and bold solutions for patients. Urgency: We move together with speed and quality because patients are waiting. Accountability: We all own BMS' success and strive to be transparent and deliver on our commitments. Integrity: We demonstrate ethics, integrity, and quality in everything we do for patients, customers, and colleagues. Inclusion: We embrace diversity and foster an environment where we can all work together at our full potential. We have a passion for tackling the toughest diseases, which inspires innovation and speed in our daily work and a sense of accountability to the patients we serve. #LI-ONSITE If you come across a role that intrigues you but doesn't perfectly line up with your resume, we encourage you to apply anyway. You could be one step away from work that will transform your life and career. Uniquely Interesting Work, Life-changing Careers
With a single vision as inspiring as "Transforming patients' lives through science ", every BMS employee plays an integral role in work that goes far beyond ordinary. Each of us is empowered to apply our individual talents and unique perspectives in an inclusive culture, promoting diversity in clinical trials, while our shared values of passion, innovation, urgency, accountability, inclusion and integrity bring out the highest potential of each of our colleagues.
On-site Protocol
Physical presence at the BMS worksite or physical presence in the field is a necessary job function of this role, which the Company deems critical to collaboration, innovation, productivity, employee well-being and engagement, and it enhances the Company culture.
BMS is dedicated to ensuring that people with disabilities can excel through a transparent recruitment process, reasonable workplace accommodations/adjustments and ongoing support in their roles. Applicants can request a reasonable workplace accommodation/adjustment prior to accepting a job offer. If you require reasonable accommodations/adjustments in completing this application, or in any part of the recruitment process, direct your inquiries to ****** . Visit careers.bms.com/ eeo -accessibility to access our complete Equal Employment Opportunity statement.
BMS cares about your well-being and the well-being of our staff, customers, patients, and communities. As a result, the Company strongly recommends that all employees be fully vaccinated for Covid-19 and keep up to date with Covid-19 boosters.
BMS will consider for employment qualified applicants with arrest and conviction records, pursuant to applicable laws in your area.
Any data processed in connection with role applications will be treated in accordance with applicable data privacy policies and regulations.

W e're creatinginnovative medicines for patients fighting serious diseases. We're also nurturing our own diverse team with inspiring work and challenging career options. No matter the role, each one of us makes a contribution. And that makes all the difference.
#J-18808-Ljbffr


Funzione Lavorativa:

Requisiti

Associate Director, Commercial Lead Oncology
Azienda:

Bristol-Myers Squibb



Funzione Lavorativa:

Management

Built at: 2024-06-03T16:25:17.670Z